İyi akşamlar hanımlar 38+2yim doktor 3 ocak da tekrar kontrole çağırdı da öncesi de olur sonrası da net bisey demedi doğum için. 2.dogumum olacak ilki normaldi bu da öyle görünüyor sizce kuaforde ağda için 3 ocagi beklesem mi yoksa pazartesi günü hallettirsem mi acaba ağda işini ?Siz olsa ne yapardınız? Salı ve çarşamba günü kapalılar kuaforler