Kızlar artık psikolojim bozulmak üzere..Yediğimi çıkartıyorum.Yemesemde sürekli acı su safra köpüklü su çıkarıyorum. Halsizim hiç bir işimi yapamıyorum çalışıyorum birde rapor aldım ama düzelmedi.ilaç kullanıyorum doktorum verdi ama fayda yok. Ne zaman geçer bu daha ne yapmam lazım bilmiyorum.11. Haftaya girdik.