Happymomlke Merhaba, siz doktor bulabildiniz mi ben dün hastaneye gittim 3 tane prof var ancak 2si doğum yaptırmıyormuş ancak ikili tarama gibi testleri yapıyorlar eralp hocaya çok iyi dediler kapısındaki hastalarıyla konuştum. Doğum gercekleşene kadar odalar tek kişilik, doğumdan sonra da iki kişilik odalara alınıyormuş ama onda da boşluk varsa tek vermeye çalışıyorlarmış ögrenebildiklerim bunlar oldu🤗🌸