Boviee0 Normal doğum sürecinizden bahseder misiniz neler sizin için zor oldu veya ne yönden iyi ki dediniz ? (Birde saçma gelecek ama doktor banada normal doğum dedi. Birkaç videoda denk geldim bu süreçte tuvaletini yapanlar var benimde çekincem bu açıkçası. Evet biliyorum ebeler nelere denk gelmiştir ama bi utangaçlık duyarım ben böyle bir durumda 😂🫣)
zeynosileannis Boviee0 en büyük iyikim bebek doğar doğmaz veriyorlar beraber çıkıyorsun dikiş bekleme falan yok ve direkt ayaklanmak. Tuvaleti falan düşünme o an aklına öyle şeyler asla gelmiyor. Tavsiyem ise şu olur doğumdan sonra iyiyim diye hemen ayaklanıp ev işi falan yapma birkaç hafta dinlenmek lazım yoksa dikişler zorluyor 🥰
balim-58 Boviee0 bende bundan çok korkuyordum ama serum veriyorlar sancılar başladıgında zaten o serum sizi hem büyük hem küçük tuvalete çıkarıyor sancı süresince yiyip içmek yasak oldugu için boş bagırsak boş mideyle doguma giriyorsunuz
Duyguceren Boviee0 bi gün öncesinde hafif hafif bel ağrılarım olmuştu böyle acıtmıyor ama rahatsız ediyordu . 40 haftalık olmuştum artık görümcemle hazırlarımızı yapalım bugün yarın gelir dedik ağdamı yaptım çantamı kontrol ettim gece saat 1 gibi uyudum 4 de karın ağrısıyla uyandım tuvaletim var sandım tuvalete gittim kanamam başlamıştı normalde sancılarımı evde çekip gitmek istiyordum ama kanamam gelince bi gidip baktırayım dedim . 10 dk da bir sancım gelmeye başladı nst de çıktı ama açılmam yoktu eve git 3 dk da bir olunca suyun gelirse kanaman artarsa ya da bebek hareketleri azalırsa gel dedi . Eve geldiğimde saat 8 e geliyordu sancılarım sıklaşmaya başladı en son 3 dk da bir gelmeye başlayınca saat 12 de tekrar hastaneye gittim 6 cm açılmam vardı . Tam açılmaya kadar 8 saat sancı çektim tuvaletim olduğu için çocuk ilerleyemiyordu akşam saat 19.50 de kızım kucağımdaydı. İyiki normal yaptım diyorum ama keşke evde biraz daha bekleseydim belkide stresten çocuğum ilerlemedi. Tuvaletimi doğum anında yaptım gayet normal olduğunu söylediler 🥰
HiravEmir Boviee0 normaldir canım yaptığının farkında bile olmuyorsun dışkının hiç sorun etme o an o aklına bile gelmiyor bir de lavman yapıyorlar doğumdan önce bende yapmıştım yapmaya bilirsin demişti hemşire Ben yine de yaptırdım
munevveroz doğum sırasında tabi ki büyük abdest yapılıyor bu çok normal 🥲 iki normal doğum yaptım biri devlet biri özelde ikisinde de çok mahcup olmuştum bu durumda tabi ama orda ebeler çok normal olduğunu söylediler. bu, düşüneceğin en son şey olsun 😅
Booksandcats Dayanabildiğiniz kadar evde dayanın sancılarınıza 5 dakikada bire indiğinde gidin eğer eviniz hastaneye yakınsa ben bütün süreci evde yaşadım diyebilirim 7 cm açıklıkla ulaşmıştım hastaneye 1 saatte doğurdum. Ben yapmadım tuvaletimi ama yapadabilirsiniz yani çok normal bu durum dünyaya bebek getiriyoruz 🫶
aysegul2812 Booksandcats 5 dk da bir olduğunu nasıl anlayacağız yani ilk doğumum olacak regli sancısı gibi mi ağrıyıp durup 5 dk sonra yine ağrıyıp duracak mı böyle mi oluyor sancı 🫣🫣
Boviee0 aysegul2812 benimde ilk bazen kasıklarıma ağrı giriyor karnımda ağrıyor sanki regl sancısı gibi acaba böyle mi oluyor sancı diye düşünüyorum birilerine danıştığımda hayır çok daha kötüsü oluyor diyorlar bilmiyorum artık yaşayıp göreceğiz 😞
Booksandcats aysegul2812 benim de ilk doğumumdu ve inanın anlıyorsunuz yani yaşamadan önce şöyle böyle diye tarif de etseler anlamıyordum o yüzden çok da tarif edemem ama sancı geldiğinde ağrı oluyor belli bir süre devam ediyor sancı bittiğinde hiç bir şeyiniz yokmuş gibi oluyorsunuz ben deftere not almıştım sancı başladığında saati yazıyordum o şekilde takip etmiştim 🥰
bus_ra Benm 2. Dogumumda bana lavman yapmislardi bağırsakları boşaltmak için ama gerekte yokmuş karnım açtı zaten 😊
Boviee0 bus_ra Sancının ne zaman geleceği belli olmadığı için karnım tokken olursa diye düşünüyorum 🤔
aysegul2812 Boviee0 aynen öyle merak ediyorum bende nasıl olacak inşallah hakkımız da hayırlısı güzel geçer umarım bu süreç hepimiz için 🙏🙏
bus_ra Boviee0 tek tavsiyem herşeyi akışına bırak kafanda kurduğun sürece herşey gözünde kocaman dağ olucak sakin kalmaya çalışirsan çok rahat atlatırsın