Gzd24 Kızlar ogreneli 3 gün oluyor betam 600lerde , nelere dikkat etmeliyimm doktor henüz randevu vermedi daha erken diye betayi takip ediyorum ? Bu süreçte olan var mı benim gibi 💖
Edaaktas2 Ben varım aşkoo hayırlı olsun bebişin 💖 bende iki güne kontrole gidicem iple çekiyorum şuan. Hcg oranım da çok yüksek çıktı 8307 bakalım muhtemelen 5-6 haftalık