Payiz Gün bugün test yaptım negatif çıktı sanırım iğne etkisi vücudumdan geçti, dün adet sancım çok vardı normalde bat 5 Ocak. Artık pozitife dönme ihtimali var mı bilmiyorum 🤷♀️
Payiz Keug0 Keug0 öyle mi hiç bilmiyorum ilk defa kullandım bu tarz ilaçları o yüzden süreci hakkında bilgim yok