Arkadaşlar merhaba, yarın 8+0 Haftalık olcam Allah nasip ederse. 5. Hafta idrar testimde e.coli bakteri ve üreme çıktı doktor antibiyotik yazmak zorunda kaldı. Cuma günü tekrar test verdim yine üreme oldu yazıyor:( doktoruma mail attım ama henüz dönüş yapmadı..benim gibi sorun yaşayanız oldu mu hiç? Neler yaptınız?