Maviyesil16 Takvime göre de bugün en yüksek gebe kalma şansı gözüküyor adet imin 15 .Günü (28) günde bir görüyorum afedersiniz yumurta akı gibi uzayan akıntı var ovulasyon testi yaptım sizce durum nedir bugünü değerlendirmeli miyim