meryinthemood Kızlaarr heyecan durumunuz nasıll kendinizi nasıl hissediyorsunuz ben 38+6′da doğuruyorum inşallah 🐥
Laviniay meryinthemood siz şuan kaç haftalıksınız ilk doğum ya neden sezeryan olacağı nasıl kesinleşti isteğe bağlı mı
Babyybabyyy gizem3435 2.sezaryen mi sizin. Benim de perşembe günü kadın doğuma randevu var. 37+3 oluyorum acaba beni de doğuma alır mı? 2.sezaryen benim
gizem3435 meryinthemood spinal olacak inşallah tam anestezi çok ağır geçiyor daha ağrılı oluyor. Sizin nasil olacak?
gizem3435 Babyybabyyy benim bebeğimde gelişim geriliği var o yüzden erken alıyorlar biraz yoksa sezaryende 38-39. haftayı bekliyorlar. 3. Sezaryen olacak benim.
Laviniay meryinthemood hayırlı sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah.. bende ikinci sezaeyanımı olacağım yarın gün almaya gidicem acilden. Şimdiden heyecan korku bastı. Sanki doğuma gidiyorum 😂 yarın 37+6 oluyorum
meryinthemood Laviniay aslında küçük bir kalp sorunum var kardiyolog vajinal doğuma izin verdi ama ben ıkınırken kalbime zarar verir diye korktum. Vajinal doğum çok istiyordum aslında sırf tecrübe etmek için bile 😅