Merhaba arkadaşlar, ben ilk doğumumu hicç belirti olmadan suyum geldiği için suni sancıyla gerçekleştirdim. O nedenle gerçek sancının nasıl başladığını bilemiyorum. Sizin nasıl oldu, öncesinde bir belirti oldu mu yoksa birdenbire mi başladı? Şiddeti ve sıklığı nasıldı?