Kahvesever12 Kızlar ilk hamileliğim , yeni doğan , 0-3 kaç tulum zıbın vs aldınız ocakta almayı düşünüyorum bende , neyden ne kadar alacağım hiç bilmiyorum , yardımcı olur musunuz 🌸
MkalpR Allah kısmet ederse benimde Mart sonu gibi görünüyor doğum 0-3 aylık tulumlar aldım 6-7 adet 4-5 adet hastane çıkışı aldım kısa ve uzun kollu zıbınlar almayı düşünüyorum zaten iki ay tek uzun kollu giyer büyük ihtimalle bebisimiz sonrası yaz