hatice2112 defalife da Yasemin Albak a gidiyorum çok sakin bir kadın, her gidişimde ayrıntılı inceliyor. Gereksi yere masraf çıkartıp hep test falan yaptırmıyor. Muayene ücreti en son geçen hafta gittiğim de 1.200₺ ydi, Ocak da zam geleceğini söylediler doğum için de benim ikinci sezeryanım olacağı için 18.000₺ ücret verdiler muhtemelen ocakta ona da zam gelecek 🙂