09Tugba_0909 kesinlikle en az 4 5 olmali buyuk cocugun emme derdi veya bez derdi olmamali kendi işlerini gorebilmeli en azindan bir anasinifi yasina gelmeli ki annenin evdeki uğraşı biraz hafiflesin komsumla aramida 1 ay var onun kizi 2 yaşında inanin kac defa sancisi tutu9 hastaneye gitti çünkü daha oda bebek gibi alti bezli ck küçük durdan yapmadan anlamiyor cok yoruluyor arkadasim ben ise oglum 4 bucuk yasinda kardesi dogdugunda 5 ini doldurmus olucak anasinifinq gidiyor zaten gunun yarisi orda eve geldiginde biraz okuldan verilen etkinlikleri yapıyor biraz cizgi film izleyip oyun oynayip uykuya geçiyor cok sukur duzeni var en aIndan karşılıklı konuşabiliyorum yanlisi dogruyu anlatabiliyorum kriz anlarim yok denicek sekilde az bu yuzden hamileligimde yorulmadim insallah kardeşi oluncada ufak tefek sekilde atlatırız diye düşünüyorum 🫠🙏