Betalarım 3sinde 26
5ünde36
9da 199
13nde 535
Kendi doktorum olumsuz bi şey söylemedi 1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi, kese göründü 1 hafta geç geliyor muhtemelen SATa göre dedi 5hafta 1 günlük kesem 4,24 mm çıktı .2 hafta sonra gel kalp dinleyelim dedi .Ama ben kese için ayın 18inde başka bi doktora iş yerime sunacağım bi rapor için göründüğümde 2,80 mm göründü oradaki farklı olan doktor beta artışlarımı beğenmedi boş olabilir dedi,bu durumdan kendi doktoruma bahsettim o ise beta ve ultrasonun eş zamanlı yorumlanması gerektiğini yersiz kuşkulanmamam gerektiğini sorun olmadığını ona göre söyledi ama bi hafta kaldı kalp için ama içim içimi yemeye başladı yine benzet durum yaşayan var mı benim gibi acaba kanama vs ağrı hiç bişi yok sadece göğüs ağrısı vardı oda bi yoğunlaşıp bir azalıyo tek belirtilerim bunlar ara sıra hafif kasık ağrısı ve gaz olmaya başladı birde