Kizlar nasilsiniz?bebek dogdu butonu geli Rabbime cok sukurler olsun artik sag salim burada pozitif sezeryan hikayemi yazmayi Rabbim nasip de edecek diye dusunuyorum
Cok sukur 34haftalik olduk artik bebek 38e kadar gelmezse 38de Allahin izniyle sezeryan olunacagim
2.kez kizim oluyor ve cok heyecanli kaygili karisik duygular
Gecen 33haftada boy 44 kilo 2150di kizim 2700dogmustu 36+4de bakalim bu kizim ne kadar olacak
Allah hepimize saglikli kolay dogumlar bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin amin💝