MollyCo Progestandan once kahve olan lekelenme progestana baslayinca pembe/kirmizi olmaya basladi. Normal mi?
Mrymne MollyCo canım bende kullandım ama o şekilde bir durum olmadı kırmızı kan yine de her zaman şüphelendiriyor korkutuyor insanı muhakkak doktoruma söyle yada git direk bekleme acile vs
Salihaa16 MollyCo benim pembe kırmızı prpgestandan sonra kahverengiye döndu azalarak yok oldu cok sukur ama kahverengi bi sure geldi. Sizin tam tersi olmus bence acile gidin
myangelson MollyCo progestan kullanırken kırmızı renkli lekelenme olursa bana gel diye cagirmisti doktorum ilk hamileliğimde. Sizde doktora gidin kahverengi lekelenmeler normal de kırmızı pembe muayene edilmesi lazım demişti
Adamasal2 Kubra001111 kahverengiden sıkıntı yaşamadınız değil mi benimde 5+2 de kahverengi geldi fitil başladım hala kahverengi ara ara akıntı geliyor
Meltemanneolsun Normal değil canım acile git hemen belki iğne falan yaparlar. Baksinlar bı ne durumda
MollyCo Meltemanneolsun doktorum miktarı önemli adet kanaması gibi olmadigi surece endiselenme dedi ama yarin randevum var
hamcokelek33 Strese sokmak istemem ama doktorunuzla hemen görüşün veya acile gidin. Progestan kullanırken kırmızı kan olması normal değil çünkü…
MollyCo hamcokelek33 direk kirmizi degil aslinda akintiyla karisik kahve ama sanki bana pembe gbi geliyo
Zeyneppsss MollyCo benim de ilk öyleydi rengini tanımlayamadım bile kahveye döndü aynı gün direkt doktora gittim yarın gidebilirsen git
Zeyneppsss Sizin de sabah kalktığınızda progesteron akıyor mu iç çamaşırınıza hemen yatıyorum da halbuki
turangulu MollyCo ben hamilelığin başından beri bir çok kez kullandım doktorum verdi düşük tehlikesi ve kanamam oluyordu. Benim de bir kere öyle olmuştum normal kan rengine dönmüştü ama kullanınca geçti aksine doktora görün mutlaka