2baby1mom__ Doğum yapalı 11 ay oldu ve tekrar hamile olduğumu öğrendim hem mutluyum hemde çok endişeli aralarında sadece 1.5 yaş Felan olucak, benim gibi üst üste doğum yapanlar ne gibi sıkıntılar yaşadınız
Mikoosu 2baby1mom__ valla bende siz gibi 10 aylıkken kızım 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 2 aylık kaldı korku ile bekliyorum 🤣
Parinas 2baby1mom__ ben örnek olamayacağım ama eltim çocuğu 11 aylıkken diğerine hamile kaldı tek zorlandığı şey sütten kesmek oldu. Doktor az daha emzir sütten kes dedi. Çocuğun hakkına girdim 2 sene emziremedim diye çok ağladı. Onun dışında yaşları yakın diye sorun olmadı arkadaş gibi büyüdüler. Peşpeşe olduğu için doğumu da çok kolay oldu yolda doğuracaktı nerdeyse 🤭 inşallah sizin de herşey güzel ilerler
Anneyimmmben Parinas aslında kimi hiç sütten kesmiyor ben ikinciye hamileyim ucuncuyude istiyorum 😂 arkasına hemen yaparım üçü birlikte büyür diyordum😂😂😂
Parinas Anneyimmmben eğer doktor izin verirse çok mantıklı bence. Diğeri gelecek diye öncekinin hakkını elinden almak bana da biraz acımasızca geliyor. Benim annem de 40ım çıkar çıkmaz kardeşime hamile kalmış. 3 aylıkken sütten kesmiş. Çok güçsüz cılız bi çocukmuşum. Kardeşim 1,5 yaşına kadar emdi çok iyiydi o. Keşke bende emseydim belki bağışıklığım çok daha farklı olurdu ☺️
defnevedoruk Parinas ya bence onunla alakası yok🥲 bende 4 ay emmisim annem kardeşime hamile kalmış emmemisin gayet bağısıklığım iyidir daha sonra kardesim 2,5 yasına kadar emmis her kış baştan sona hasta geçirir
Patito__ 2baby1mom__ cnm ben henuz ilke hamikeyim ama Allah verirse insallah bende ikisini cok yakin yaslarda istiyorum Yaşim geciyor o sebeple ve kardesler arasi yaslar yakin olmasini da heo cok sevmisimdir Cunku 5-10 yas oluyor ikisi ayri dunyalara sahip oluyor ama yakin olunca arkadaslikta yapiyorlar mis gibi. Hemde bir donem çıldırayim sonra rahat edeyim en guzeli :)