29+6 haftalığım şehir hastanesine gidiyorum dün sancı hissettim acile gittik sancılarım çıktı ama doğum sancısı değil dediler alttan muayene etti açıklığın yok dedi haftasına göre iri bebek önden gidiyor suyun fazla dediler yatış verdi kabul etmedim yarın kendi doktoruma gözükücem benim gibi olan varmı bu haftalarda ilk kızımda da yalancı sancılarım olmuştu ama bundan bütün gün değişik aralıklarla oluyor ilk kızımda günde 1 kere olup geçiyordu şeker yüklemesi yaptırmadım bebek önden gidince doktorum şekerden şüphelendi yarın şeker yüklemesi yaptıracağım