AnayimBenAna_ Enmomy ben 🙋🏼♀️ sirekli hareket halinde ve hareketleri çok sert bazen bir geriliyor karnımda nefes aldırmıyor
myangelson Enmomy 27-32 haftalar en çok hareketli olduğu zamanlarmis diye okumuştum uygulamada bizimki de 27 haftadan sonra iyice hareketlendi sürekli yatıyorum riskli gebeyim bazen hiç durmuyor 😅
Baby_B Enmomy 28 deyim Gun icinde hareketli degilsem cok hareketli oluyor Bugun ve dun yolculuktaydim Oturdugumda vuruyor hemen😊
Enmomy myangelson evet hiç sürmüyor myangelson ;) yavaş yavaş artacak herhalde . Genelde işte olunca o gün uyuyor . Bugün uzandığım için galiba hiç durmadık
myangelson Enmomy gün içinde hareketli olduğunuz için uzandiginiz zaman daha da cildiriyorlar içerde 😅 bizimki hep yatış halindeyiz kafasına göre takılıyor ama gece 3 gibi tuvalete falan kalkıyorum o zaman çok fena hareketli oluyor 🤷🏻♀️
Enmomy Mrzbrvdr oğlan zor demekki , bizimki de öyle . Onlardan çok hareket ediyorki yarın doktoralı gitsem diye düşündüm
Enmomy Mrzbrvdr doktora gittim , gaz sancısı ve bebeğin aşırı hareketinden dolayı oldu sanıyordum . Erken kasılmam varmış . Kasılma şiddeti yoğun olduğundan dolayı ağrı yapıyormuş . Serum ve fitil verdiler kasılma durdu . Durmasaydı yatıştı