Tugceyildirim61 Kızlar karnımın üstünde bir kasılma var yumru gibi ve bebeğim sağ tarafa toplanıyor karnım sertleşiyor. Sancım yok ama bu durumda kaburgalarıma kadar acıyor bütün gün böyleydi geçmedi
Kze Tugceyildirim61 karin sertlesmesi genelde agrisizsa yalanci sancilar ama sirttan vuruyorsa falan agri genelde sanci diyorlar sirttan karina inermis falan takip edin duzenliyse sancilarinizdir
melii84 Tugceyildirim61 kasılmalar normaldir doğum sancısını anlamamk mümkün değil ztn siddetlenip gelip gidiyorsa doğum sancisidir
Bonusinem Bende 37+2 deyim sırtım belim ağrıyor çarşamba günü kontorlum var geçen hafta yumuşamış dedi 1cm açıklıkta diğer bebekte. Kalan dedi 14 aylık bir bebişim daha var. Geceleri hep regl ağrısı çekiyorum sizde durumlar nasıl