Kralereeed lütfen üzmeyin kendinizi, şuan üzülüyorsunuz ama emin olun doğduktan sonra bu fikirleriniz çok değişecek. İnanın bende bazen böyle düşünüyorum ama herkes anneliğin dünyadaki en güzel duygu olduğunu söyledikleri için bir an önce o duyguyu yaşamak için sabırsızlanıyorum🥰 benim haftaya doğumum olacak inşallah, sürekli acaba bebeğe bakabilecek miyim, artık hayatım eskisi gibi olmayacak rahat rahat uyuyamayacağım gibi şeyler düşünüyorum ama bebeğim doğduktan sonra eminim bebeğimin varlığı her şeye değer diye düşüneceğim😊 sizde yaşayacağınız güzel şeyleri düşünmeye çalışın, gurbetteymişsiniz eşiniz işteyken yalnızsınızdır bebeğiniz size arkadaş olarak öyle düşünün😍 eminim çok güzel bir anne olacaksınız, sizden daha iyi kimse bakamaz bebeğinize🥰