Merhaba arkadaşlar size birşey soracağım başına gelen varsa bana bilgi verebilir mi Adetimden 4gün önce kısa bir kanama oldu acısız 3gun sürdü çok hafif açık renkti kanamam normalde dün adet olmam lazımdı ama olmadım sol kasıgım ağrıyor baskı var sanki şişkinlik gibi ve sabah miğdem bulandı az acaba hamilemiyim başına bu tür bişi gelen varmı