Yusufali İzmit Medical parkda Doğum yapan varmı ? Funda hanıma giden var mı ? Yada başka doktora giden varmı?
yesilanne97 Yusufali ben yarın ilk defa Medicalpark Ümit hanıma gidicem. Bakalım doğumu kesin orda yapıcam
Sonnuryilmaz Yusufali Funda hanım için de hep güzel yorumlar duydum yakın çevremden gidenler oldu hep.
Sonnuryilmaz yesilanne97 Ümit hanıma gitmiştim ben de çok memnun kaldım ilgili ve güleryüzlü bi bayan .
eglhnztrk Ben çikolata kisti takibi için 1.5 yıl funda hanıma gittim. Bana son randevumuzda bi iki aya hamile kalırsın dedi, 4 ay sonunda İstanbulda engin beye gittim ve kistimin neye sebep oldugunu nasıl beslenmem gerektiğini anladım ve o ay hamile kaldım. Engim bey istanbulda oldugu için hamileliğimde iki kere ümit hanıma gittim. İkinci gidisimde çok olumsuz konuştu ve çok moralimi bozdu. Simdi tekrar istanbula engin beye gidicem, eğer hamileliğim devam ederse kocaelinde yeni bir doktor bulmam gerekir ama bu ne funda hanım olur ne ümit hanım