Ben normalde Bahçelievler medipol hastanesinde takipliyim fakat esenlerde oturuyorum arabasız gidilmeyecek kadar ters bir yönde, bir de doktorumdan çok memnun değilim açıkçası tüp bebek gebeliği borçlarımız çok var biraz tölere etseniz diyorum hala karşısında s*lak var gibi o ilaç olmaz bu ilaç olmalı mutlaka diyor eczacıya soruyorum içeriği aynı abla neden değiştiriyorsun diyor🤦🏻♀️ikili test istemiyordum bir anda kendimi test doktorunun yanında buldum sen önce bi fikrimi sorsana bana? Kahverengin yoğun bir lekelenmem olmuştu alttan muayene edip kanaman yok denecek kadar az ama seni yatıralım bir 24 saat takip edelim dedi hadi onu da ödedik korktu eşim yat olsun dedi🤦🏻♀️beni gerçekten para olarak gördüğünü düşünüyorum o yüzden bırakma kararı aldım ve ikinci sebep uzak olması.
Esenler medipol hastanesinde özellikle “beni para olarak görmeyecek” ilgili alakalı samimi içten bir doktor Öneriniz varsa bu postun altına yorumlarınızı bekliyorum🌸