Elis27 Kuscanm şehir hastanesini bilmiyorum ama devlet hastanelerinde genelde 39 da sezeryan yapıyorlar diye biliyorum bir risk olmadığı sürece zaten ordan takipli iseniz Dr bu bilgiyi verebilir durumunuza göre
Elamomys2 Kuscanm birde sancı yoksa alttan muayene etmiyorlar. Sancın varsa bakıyor açılma vs varmı diye
Elamomys2 Ben 36+4 deyim kontrole gittim şehir hastanesine bebeğin karın çevresi. 34 haftalık görünüyor dediler bir hafta sonra kontrol. Verdi hazırlıklı gel eğer gelişim yoksa sezeryana alıcam demişti. Ondan önce de muhtemelen 37 . Haftada alırız demişti.
Kuscanm Elamomys2 bende yarın 36 haftalık oluyorum verir sanırım geçen gittiğimde erken demişti yılbaşından sonra veririz demişti
Elamomys2 Kuscanm elif kevsere gttim ama benm bebeğimin karın çevresi geriliği varmış . Gebe 6 polikliniiğinde bir erkek doktor var ona yönlendirdi ismini bilmiyorum. haftaya tekrar kontrol istedi eger gerilik devam ederse alacak doğuma
Elamomys2 Kuscanm odaları gezme fırsatınız oldu mu ? Tek kişilik oda tutabiliyor muyuz aceba ben soracaktım ama o gün öyle şeyler söylenince aklımdan uçup gtti