Nur67 bu ayda olmazsa öyle yapacağız . Bakalım ya ama oğlumda eşim ilaç kullandı öyle hemen hamile kaldım . Bu seferde ilaç kullandı kalmadım . Doktora gittiğimde doktor bir şeyin yok dedi . Acaba dedim hormonlar hemen bozulan bir şey mi düzenli hatta maşallah çok dakikler benim regl günlerim falan anlamadım . Bakalım hayırlısıyla inşallah bu ay olur .