zeynosileannis GamzeKKN henüz çok yeni 1 aya kadar agriyanlar var ama kendinizi zorlamayın dinlenin benimde 2 hafta sonunda yavaş yavaş geçmişti
Balbebek012 GamzeKKN 2.doğumda 2 ay ağrısını çektim sizin ki daha yeni ağrıması normal ilaçlarınızı kullanın her tuvalet sonrası da mutlaka kuru tutunn
Booksandcats Normal canım benim dikişlerim 13. Günde düşmüştü ama hassaslığı üzerine oturdukça 1 aya yakın sürdü
Begleyna GamzeKKN benimde bugün 7.gün hala ağrı ve sızısı oluyor. Fitil vermişti doktorum ağrı oldukça kullanılır yazıyor üzerinde onu yapınca ağrıyı baya azaltıyor faydası oluyor. Akşamları yapıyorum öğleye kadar rahat ediyorum sonra tekrar başlıyor tabiki. İnşallah kısa sürede atlatırız 😊
Civcivimmbenim Begleyna geçmiş olsun ağrı yirmi güne kadar normal diye biliyorum Fitili nasıl kulanıyorsunuz🫣
Begleyna Civcivimmbenim makattan yapılan bir fitil mum gibi hemen kayıp gidiyor zaten ismi voltaren gerçekten 15 20 dk içerisinde faydası oluyor. Akşamları yapıyorum ertesi gün öğleye kadar idare ediyor
1Ali Ben doğum yapalı neredeyse üç ay olucak ara ara ufak sızlama hissi geliyor ama abartarak kadar değil, benim dikişlerim 24.günde tamamen düştü. Kuru tutup bol batikon sürün çok faydası oluyor ve bu geçici süreç canınızı sıkmayın 🥰