Dün gece bir gaz sıkışması yaşadım galiba tam olarak anlayamadım ama sırt ağrım vardı ve midem çok kötüydü… üzerine bir de panik atak yaşadım bir anda korktum bir şey oluyor diye. Neyse sonra süt içince biraz rahatladım sırt ağrımda geçti uyudum. Bugün resmen üzerimden tır geçmiş gibi hâlâ gaz sancım geçmemiş gibi hissediyorum ve korkuyorum :( hamilelik gerçekten bazen çok zorluyor 7.aydayım Allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin diye dua etmekten başka bir şey yapamıyorum