Baciko evet çıkarken Nıye çıktığını söylemeden tenezzul etmeden çıktın ınsan olsaydın açıklama yapar çıkardın ama ınsanlık goremıyorum sende ben orayı unuttum gıttı burayı daha fazla meşgul etme hergunnovulasyojunu atarak hanfendı bende senınle muhattap olmuyorum da en son yazdım yanı meşgul etme burayı dıye gereksızlık yapma