Kubraa-1 Son adet tarihi 5 Aralık olup gebeliğini öğrenen oldu mı kızlar ? Ne gibi belirtileriniz oldu
Svlmsb Kubraa-1 4-5 gün kala öğrenmiştim ilk çocukta karnımın içi gıdıklama oluyo gibiydi ama biraz bekle canım öyle kan verirsin
2cocuk2kopek Kubraa-1 son adetin ilk günü 1 Aralık 25 Aralık tekrar olmam gerekiyordu ama bundan 1 haft önce aşırı derece meme hassasiyeti ve bel ağrısı oldu. Ayın 24 ü test yaptım pozitifti silik çıktı. Dün bir daha yaptım gayet net yarında gidip kan vereceğim
Alya05 Kubraa-1 Benmde sat 6 Batta 3 gibi görünüyor düşünmeyin çok geçikme olsa test yaparsın. Ama istersne kan ver
efeduru Kubraa-1 benim 6 Aralık şuan 7+4 um belirtimde göğüs hassasiyeti adet ağrısı oldu o kadar siz test yapmadınız mı 🥹
Svlmsb Kubraa-1 İnşallah bekle bı hafta daha sonra emin olursun acele etme varsa rabbim nasip etmiştir inşallah 😘