Merhaba kızlar 3D ve 4D ultrason zararlı deniliyor bilgisi olan var mı? İl değişikliği yapacağım. Kontrollerime gideceğim doktorun cihazı 3 boyutlu yada 4 boyutlu İnternette de karşıma zararlı olduğunu çıktı aklım takıldı ya bu konu hakkında bilgisi olan var mı?