Aslanmom1 ilk gelen sütün hem yoğunluğu az hem de tazyikli oluyor. Önden bi sağım yapın elinizle 10-20 ml kadar ,öyle emzirmeye başlayın. İlk ay orantısız süt artışı oluyo, sonra bebeğin emiş saatine göre süt üretimi dengeleniyo, dengelenene kadar bu şekilde besleme yapın. Emerken başını gövdesine göre yüksek tutmaya çalışın.