Semauzun Benim ara ara kasıklarım ağrıyor… onun dışında şükür başka bir sorunum yok. Hiç midem de bulanmadı🙏
cauuv1 Bende 7+4 üm. Aksamları mide bulantım oluyo gece uyucagım zaman rahatsızlanıyorum onun dısında bisey yok şükür
Semauzun efeduru göğüs ağrısı yokta acısı var bende ben dokununca yok biri değecek gibi olunca hemen acı hissediyorum 😅