Yasdervse bire bir benimde öyle ilerledi, diğer kayıpla sonuçlanan hamileliklerimde felaket belirtiler yaşardım, mide bulantıları, halsizlik uyku vs, sağlıklı geçirdiğim hamilelikte gram belirtim olmadı 😄 hatta hamile olduğuma inanmadım felan, o yüzden her hamile birbirinden farklı olduğu gibi, her geçirdiğimiz hamileliklerin bile bir biriyle ilgisi yok, o yüzden içini rahat tut, hayırlı olsun, sağlıcakla ilerlesin inşallah