gizolok Geçen hafta lekelenmem oldu, beta güzel ilerledi ve kanama durunca keseyi 2 gün önce gördük.. bugün wc gittiğimde minicik bir kan pıhtısı gördüm, çok açık kahve lekelenmem var sarıya dönük bir renkte :( normal mi acaba başına gelen var mı..
Semaoksz Bende de kan pıhtı şeklinde geldi ilk haftalarımda tabi o zaman panikle hastaneye gittim iğne yapmışlardı sonra hap kullanmaya başladım çok şükür şuan bebeğim kucağımda
gizolok Semaoksz çok şükür biraz rengi koyulaştı korkuyorum doktorum da yok şuan ancak yrın gidebileceğim :(