Canım Benım kadın doğum doktorum sezeryan sonrası yazmıştı DUPHALAC diye bi şurup tamamen hamıle ve emzıren anneler için iki kaşık içiyorsun 1 saat demeden lavabodasın kendın de almadan araştır istersen ben Suan hamuleyim ve kabız oldugumda kullanıyorum boş boşuna acı çekme yanı 🤗