Zeynep6095 Hanımlar emzrirken göğüslerim kaşnyo çok bide hep yara yaptım kaşımaktan neden acaba yani okdr kaşnyo ki bebegi bırakp kaşyorum duramyorum
Asilzedemom Zeynep6095 süt kanallarını daha fazla süt ürettiği için büyüdükleri için göğüsleriniz çatlıyor Büyük ihtimal nemlendirici sürerseniz geçer bence
Booksandcats Çatlıyor olabilir mi büyüdüğü için? Bende de aynı durum var sütün ilerlemesi de kaşıntı yapıyor bazen
Zeynep6095 Booksandcats ondanmı acaba bilemedim ki öyle bi kaşınıyo ki ilk bebekte yaşamamştım bunda baya kaşnyo yara yaptım hep 🥲