Merhaba arkadaşlar. Doğumumu kısmetse Mersin de yapmayı düşünüyorum henüz daha çok var ancak şimdiden bulmalıyım gittiğimde görüşme sağlamak için. Çünkü sürekli Mardinden Mersine gitme imkanım yok. Gidip memun kaldığınız doktorlar varmı kimler ? Yada doğumumu bu doktorda yaptım çok memnundum dediğiniz?