Ozum12 bu post çok eski ama tok alıyorum ben vitaminleri saat vermediler sabah kahvaltıda d vitamini, öğlen demir, gece yatarken de multivitamin alıyorum. Mideniz sağlamsa demiri aç karna almak daha verimli ama benim midem baya rahatsız öncesinden beri o yüzden onu da tok alıyorum