MorKelebek54 Nilfr keseyi gorene kadar baktirin en azindan 2 gun ara ile 2 kere daha kan verin saglikli gebelik olduguna ekin olmus olursunuz
SunaKzl Nilfr Hamıle olduğunuzu ogrendıgınız de kese görülene kadar 2 veya 3 günde ıdrar verın beta artısı sağlıklı ılerlıyorlsr mı takıp edıyorlar
busyet2002 Nilfr 2 gün sonra verin 2 katı arttıysa tekrarına gerek yok zaten 1000’in üstünde kimyasal gebelik riski pek kalmıyor
aslanmommy Nilfr bence gerek yok iyi çıkmış ben bir kere verdim sonra 5 hafta da doktora gittim çok düşük değer çıkar verirsin ama bence gerek yok sen bilirsin yine de
Merve_kucuk Nilfr Ben gecikmenin 8. günü kan verdim 1308 çıktı. Doktora da 8 haftalıkken gittim direk.
Nilfr Merve_kucuk bende erken gitmek istemiyorum zaten 2. Gebeliğim gitsem de muhtemel 2 hafta sonra gel dicek direk 8 de gideyim en iyisi
ucanpayanda Zaten 2 gün sonra muhtemelen değer 1500-2000aralığında olacaktır. Bence baktırmayın gerek yok 1 hafta sonra doktor randevusuna gidin zatem kese falan görülür