Kızlar bebişle birlikte Ehliyet alan , okuyan, okula yenı başlayan, atanan , bebegı kucuk olup calısmak zorunda olan , çeşitli kurslara katılan annelerım ses verın hıkayelerınızı paylaşın. Hayata karşı hedeflerimiz var hepımızın … bazen bazı seylerı bebegımle nasıl yapıcam onu bırakıp nasıl kendıme bır seyler katıcam ( esım son derece destekcı) huznune kapılıyorum . Bebekle bır seyler başaranlar burdaysanız hıkayenızı anlatın . Bizlere de ornek olunnn🫣🥰