Alıyorlar ama yanına kimseyi kabul etmiyorlar öyle tek başına sancı çekip doğurmayı bekliyorsun, diğer hastalarla aranda sadece perde var açıkçası onların bağırışları doğum anları da beni çok korkutmuştu, bunları açık açık anlatıyorum çünkü insan ilk doğumunda bilmiyor hep dedim içimden keşke bunları bilerek gelseydim diye sizinde aklınızda bulunsun