Lina1302 merhaba 36 yaşındayım ikili tarama için gittim ama detaylı ultrason yapıldı ve arsa ile kalp kapakçığında kaçaklık tanısı konuldu üzerine yaşda eklenince %5-10 riskli denildi. Benim rahim ağzı dikileceği için geri dönüşü olmayacağından dolayı doktorum fetal dna yaptırmam konusunda ısrar etti yaptırdım çok şükür sonuç sağlıklı geldi