Lil ben ibiza aldım çokta araştırdım,tercih etmemin sebebi zaten çok seçenek olmaması,ve illakide arkalı önlü istememdi,arabama ikili olarak sığıyor,dışarı çıktığımızda bazen tekli kullanırım öteki bebeğimide kanguruya koyup istediğim yerlere rahatlıkla gidebilirim,bazende takım olarak kullanırım,bulunduğum yerde yan yana vs ciddi zor kullanım bakımından,joie bi modeli vardı arabayı yürütemedim bile onunda önü dar arkası genişti kardeş arabasıymış oda ondan dar ve geniş yapılmış,Abc design vardı aşırı pahalı geldi bana,yan yana hiç istemediğim için ibizayı takım olarak aldım epeyce zamanda oldu fiyatıda iyidi,1ay sonra hem araba koltuklarını takıcaz hemde bi deneme sürüşü yapıcaz Allah nasip ederse..