7+1 deyim benim de hamileliğimi öğrenmeden önce başladı bulantılarım. ilk hamileliğimde 4 ay sürmüştü. kusma yok da bulantı ve öğürme var. mutfağın kapısından giremiyorum. doktorum yemek için kendini zorlama, kusman daha kötü, bebek depolarından besleniyo zaten demişti. tuzlu çubuk, elma, ayva iyi geliyo banada. ilk hamileliğimde yola çıkarken türk kahvesi ve toz şekeri karıştırır bi tatlı kaşığı yerdim o da iyi gelirdi (doktor tavsiyesi) daha o duruma gelmedim çok şükür.