beyzaao Kızlar normalde sabahtan çok hareketle başlardı sürekli sertleşiyordu ittiriyordu bugün sabahtan beri hareketsiz ama biraz önce hıçkırık tuttu sanırsam iki dakika kadar sürdü şimdi yine hareketsiz bu haftalarda bu şekilde durum yaşayan var mı
1Annehnm beyzaao bende 35+5 teyim. Bugün benimki de normalden az hareket ediyor ama benimki baya baya hareketliydi normalde.Yerleri daraldığı için normal diye okumuştum ama iciniz rahat etmezse hareketleri sayıp takip edin 10 kereden az ise doktora gidin🌺
Gunduzanne beyzaao her hafta nst ye giriyosunuzdur ? Doktor sorun yok diyosa yoktur şöyle düşünün artık kilosu çok ve yeri dar hareketleri kısıtlanmış olabilir
beyzaao 1Annehnm Salı günü kontrolüm var o zamanı bekleyeyim diyorum ama ara ara bi kasılma hareketi oluyo öyle normalde olduğu hareketi yok yine. Evet sanırım büyüdüğü için bende öyle okumuştum umarım o yüzdendir