ArasMom__ Merhaba kızlar bir süredir idrara çıkınca ama klozet değil alaturka tuvalette, idrarımı yapınca alt karnımı iki tarafına ağrı oluyor ama sadece idrar esnasından bazen birde idrarım çok yoğunken acaba karnım ağırlaştığı içinmi öyle oluyor
Bahar77777 ArasMom__ evet aynı ağrıyo bizzat ben çektim 3 4 gün sürdü kendiliğinden geçti sonra yanların ağrıyor değilmi gövek deliğinin sağ ve sol bölgesi sadece idrar yaparken sancı giriyor
ArasMom__ Turuncukadin ya kan tahlilimde çıkmıştı doktor ilaç verdi acil doktoru antibiyotik ilaç olduğu için kullanmaktan korktum. Bol bol su içiyorum. Verdiği ilaç baktım eşim diş ağrısı için doktorun verdiği ilaçla aynıydı korktum kullanmaktan
ArasMom__ Turuncukadin vajinadada çok hafif ağrı vardı onun için tek seferlik toz kullandım geçti diğer ilaçları kullanmadım
Turuncukadin ArasMom__ ben de enfeksiyon için antibiyotik kullandım bitti sen normal bir kadın doğuma git bence kesinlikle acile değil de
ArasMom__ Turuncukadin devlette ve özelde kan tahlili yapmıyor istemiyorda sağlık ocağında yaptır diyor sağlık ocağında da iki hafta önce yaptırmıştım bir hafta sonra gidecem çok ağrım yok oturunca idarım yoğun olunca birde