Canım Ankara dedin diye yazıyorum ben medicana da yaptırmıştım oğlumu çok da memnun kaldım ama 2 seneyi geçti yaptıralı (3aylıkken yaptırmıştım) şimdi fiyatlar nasıldır bilmiyorum orası ile de bir görüş istersen. Diğer olaya gelince yenidoğan döneminde yaptıran oldu çevremde ama kiloya bakıyorlar mı bilmiyorum yaptıracağın yere onu da sor mutlaka 🫶