Aysenur_6101 Benim adetim 21 aralıkta bitti bat 9 Ocak az önce lavaboya gittiğimde kanamam vardı neden olabilir 2-3 hafta öncede doktora gittim herhangibir kist yoktu
Aysenur_6101 Merve-99 haklısın yarın randevum var ama insan üzüldüğü için belki bir ihtimal diye yazıyor