Haticelii geçen bir postta okudum. Hep klasiktir yeri daraldığı için hareket azalır derler ama aksine aslnda bebek hareketler azalması hiç notnal durum değilmiş. Ki mantıken zagen öyle olmalı. Doktor her kontrolde bebek hateketleri azalırsa gel diyor. Yani azalmamasi gerek zaten. Benm bebek 36+3 te her gün daha da hareketleniyor çıkmak istercesine. Ki aynı karın bende de var, aynı bebekler, ama benmki çok hareketli yani olmas gereken budur bence. Bebekte hareket azlığı her zaman tehlikelidir. Normal karşılamamak lazım. Doktor suyunuzun seviyesine baktı mi mesela? Normal seviyede mi? Şu azalmasi da hareketi kısıtlar ve tehlikelidit